Nekokybiškas prekes galite pakeisti arba grąžinti už jas sumokėtus pinigus, bei pristatymo išlaidas patirtas jų gavimui, jei dėl jų trūkumo atsakingas PARDAVĖJAS
Šia teise galite pasinaudoti per 3 (tris) darbo dienas nuo prekės pristatymo Pirkėjui dienos.
Primename, kad gėlės yra gyvas dalykas, tad norint, kad jos ilgiau gyvuotų, reikia jas gavus pamerkti, prieš merkiant atnaujinti kotų pjūvius. Kad gėlėms galiotų garantija, jų negalima laikyti tiesioginėje saulėje, skersvėjyje, šaltyje (žemiau +10 laipsnių), karštyje (virš +25 laipsnių), prie radiatoriaus (ar kito šilumos šaltinio), po kondicionieriumi (ir kitur, kur yra oro srovė). Norint išlaikyti dar ilgiau rekomenduojame, kad 1-3 dienas nuolat atnaujinti gėlių kotų pjūvius.
Norint grąžinti prekę būtina informuoti mus elektroniniu paštu, nurodant užsakymo numerį, sumą kurią norite atgauti, priežastį dėl kurios norite grąžinti prekę, bei sąskaitą kur pervesti pinigus.
Jeigu gauta prekė nekokybiška dėl PARDAVĖJO kaltės, sumokėti pinigai už ją, pristatymo bei grąžinimo išlaidos bus grąžintos į pirkėjo nurodytą sąskaitą ne vėliau kaip per 30 darbo dienų nuo prekių grąžinimo PARDAVĖJUI dienos, priešingu atveju įsitikinus kad prekės kokybiškos ir neturi jokių trūkumų grąžiname tik už prekes sumokėtus pinigus, pristatymo bei grąžinimo išlaidas apmoka PIRKĖJAS.
PARDAVĖJAS turi teisę nepriimti prekių atgal jei buvo nesilaikoma prekių laikymo ir/ar grąžinimo sąlygų.